Forum www.jkmf.fora.pl
Jeleniogórski Klub Miłośników Fantastyki SZEŚCIAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Deck Workshop

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkmf.fora.pl Strona Główna -> / Magic: The Gathering
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 23:43, 07 Wrz 2011    Temat postu: Deck Workshop

Temat służy do wstawiania spisów swoich talii jakimi się gra, lub jakimi chce się grać. Gracze z większym stażem gry pomagają w budowaniu talii i odpowiadają na nurtujące pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 1:48, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Format: Modern

Hmmm. zagrałem dzisiaj kilkanaście razy i na prawdę muszę przyznać, że to całkiem przyjemny deck jest. Mimo to, że gra się miło i bardzo prosto to czegoś mi tu brakuje. Jest to wersja G/U decku na umiejętności o nazwie Infect. Mam prośbę, abyście pomogli coś z tym zrobić. To co mi się nie podoba to zbyt duże uzależnienie powodzenia od kreatur. Ktoś zdejmuje boltem i nie ma poison counterów... bez sensu. No i wydaje mi się, że jest stanowczo za mało kreatur z infectem, czy nawet bez. Może BoP-y?

Landy (23):

10*[link widoczny dla zalogowanych]
5*[link widoczny dla zalogowanych]
4*[link widoczny dla zalogowanych] - Wiadomo, odsysa landy, daje możliwość wyciągnięcia tego co akurat potrzeba.
4*[link widoczny dla zalogowanych] - Plusem jest, że zamienia się w latającą kreature i bardzo tanio.

Kreatury (12):

4*[link widoczny dla zalogowanych] - Główna jednostka, nieblokowalność czyni ją bardzo potrzebną.
4*[link widoczny dla zalogowanych] - Groźny jak wychodzi w pierwszej turze, w późniejszej fazie gry ciężej go utrzymać na stole.
4*[link widoczny dla zalogowanych] -Bardzo przyjemna jednostka, dobry bloker.

Instanty (15):

3*[link widoczny dla zalogowanych] - Podstawowa karta do obrony jednostek z infectem.
4*[link widoczny dla zalogowanych] - Świetny dopał, szybki i skuteczny.
4*[link widoczny dla zalogowanych] - Kolejny dopał, plusem jego jest możliwość zagrania bez płacenia maną.
4*[link widoczny dla zalogowanych] - Niby dobre, ale ten koszt kikera czasami jest nieopłacalny, nie wiem czy nie zastąpić Giant Growth.

Sorcery (7):

4*[link widoczny dla zalogowanych] - Świetnie się sprawdza zaskakując przeciwnika. Często pozwala wygrać.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Kilka plusów, wiesz co przeciwnik ma na ręce, dobierasz kartę i nie musisz za to płacić maną.

Artefakty (3):

3*[link widoczny dla zalogowanych] - Użyłem chyba raz. Muszę więcej pograć żeby stwierdzić czy to jest aż tak niezbędne.

Sideboard (15):

4*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
4*[link widoczny dla zalogowanych]
4*[link widoczny dla zalogowanych]

Ogółem: 60 kart + 15 sideboard

Nie wiem czy nie za dużo landów na taką ilość tanich kart. Nie mam w sumie pomysłu konkretnego co pozmieniać żeby chodziło sprawniej. Liczę na pomoc Szymonie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pierr dnia Czw 1:49, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nuitari
Użyszkodnik
Użyszkodnik



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:37, 12 Wrz 2011    Temat postu:

Ja ciągle jestem na etapie ogarniania formatu, jak mnie najdą jakieś przemyślenia to dam znać.

Pierwsze co imo jest do obcięcia to Gitahian Probe - zamiast tego wolałbym raczej cos z dwójki Preordain/Ponder - zawsze to większa filtracja i wyszukanie potrzebnej karty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Wto 20:25, 13 Wrz 2011    Temat postu:

Już myślałem o wymianie [link widoczny dla zalogowanych] na coś w stylu [link widoczny dla zalogowanych] i myślę, że to dojdzie w końcu do skutku tylko tego co mi jeszcze brakuje w tym decku to jakiś pomysł na late game. Myślałem o czymś takim jak [link widoczny dla zalogowanych] ale w sumie nie wiem, wypadłem już z obiegu jeśli chodzi o składanie decków (:p).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pierr dnia Wto 20:26, 13 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nuitari
Użyszkodnik
Użyszkodnik



Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:13, 16 Wrz 2011    Temat postu:

Ja na Twoim miejscu zastanowiłbym się nad wersją monoU - tam możesz tutorowac dopak oraz bardzo mocno kopać do potrzebnych kart

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pią 20:59, 16 Wrz 2011    Temat postu:

forum przeniesione, odpiszę w temacie na nowym forum Razz

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkmf.fora.pl Strona Główna -> / Magic: The Gathering Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin