Forum www.jkmf.fora.pl
Jeleniogórski Klub Miłośników Fantastyki SZEŚCIAN
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Deck Workshop

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkmf.fora.pl Strona Główna -> / Warhammer: Inwazja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 23:43, 07 Wrz 2011    Temat postu: Deck Workshop

Temat służy do wstawiania spisów swoich talii jakimi się gra, lub jakimi chce się grać. Gracze z większym stażem gry pomagają w budowaniu talii i odpowiadają na nurtujące pytania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 0:55, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Otóż tak, na ostatnim turnieju organizowanym przez sklep 3 trolle (http://www.3trolle.pl/) w JCK grałem deckiem pożyczonym od Flinta. Grało się w miarę okej (w końcu awans na trzecie miejsce), lecz według mnie czegoś brakowało. Talia w dużej mierze prócz najazdów ze strefy królestwa czy misji, opiera się na szczęściu i dobrej rozpoczynającej ręce. Warhammer Inwazja jest dla mnie nowością, więc jako strateg w jej dziedzinie dopiero raczkuje. Stąd moje pytanie co tu można zmienić i jak usprawnić:

Units (19):

3*[link widoczny dla zalogowanych] - Napędzajka, wstawiona w pierwszej turze daje sporą przewagę, zawsze się modle żeby kapliczka Taala wyskoczyła.
2*[link widoczny dla zalogowanych] - Przyjemna jednostka, najczęściej służy mi do obrony i wstawia developkę.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Defensywa pełną parą, wyśmienity na wszystkie aggro decki, a i gigantów ustrzelić potrafi.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Z reguły strefę bitwy pozostawiam nietkniętą więc płonie najszybciej, poza tym jestem w stanie szybko spalić pierwszą strefę przeciwnika, a gromadka takich krasnali wchodząca za darmo jest miłym dodatkiem.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Killerzy wszechczasów, stado rozwścieczonych zabójców naciera z ogromną siłą w twoje strefy, więcej chyba nie trzeba tłumaczyć.
2*[link widoczny dla zalogowanych] - Kolejna defensywa, a biorąc pod uwagę ilość developek, które wrzucam do gry to na prawdę się przydaje.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Bardzo przyjemna jednostka zarówno defensywna jak i ofensywna.

Tactits (25):

3*[link widoczny dla zalogowanych] - Taka linia obrony jednostek, heh, najczęściej Zabójcy Węży.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Developki czasami służą jako przechowalnie, Długa Zima wyciąga to co potrzebne jest w danym momencie, lub też pozbywa się developek przeciwnika.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Taka przeszkadzajka i kupowacz czasu, przydatne!
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Miłe urozmaicenie, łączy się w combo ze strzelającym z developek i pozwala wstawiać jednostki za jeden zasób.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - To chyba taki standard. Usówa to co mi przeszkadza.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Kolejny kupowacz czasu, taki bardziej na rush decki.
2*[link widoczny dla zalogowanych] - Przydatne na rush decki, albo na inne dziwactwa co mają tyle młotków, że zabijają się same. Czyści stół.
2*[link widoczny dla zalogowanych] - Odpowiedź na niszczenie developek, czy po prostu dopalenie ataku.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Jedno z kilku winning condition, czasami zaskakuje.

Supports (15):

3*[link widoczny dla zalogowanych] - No po prostu ekonomia. Może wypaść spod załogi.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Jeszcze więcej developek.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Pozwala atakować z innych strew, taki Serpent Slayer lecący helikopterem i palący strefy, epickie.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Draw plus ekonomia.
3*[link widoczny dla zalogowanych] - Bardzo przydatne, dopala jednostki, a w strefie królestwa sprawdza się wyśmienicie.

Ogółem: 59 kart

Ta talia różni się oczywiście kilkoma kartami od talii złożonej przez Flinta, gdyż próbowałem zrobić coś na własną rękę. Jakieś sugestie?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pierr dnia Czw 1:05, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flint
Użyszkodnik
Użyszkodnik



Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 10:24, 08 Wrz 2011    Temat postu:

Wywalić długobrodych za nich wrzucić dragonslayersów i dołożyć For Ulthuan!

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flint dnia Czw 10:26, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 10:33, 08 Wrz 2011    Temat postu:

W sumie jest to jakaś myśl, tylko tak. Dragonslayerów też trzymać dwóch? AAA, i za co włożyć For Ulthuan! ? bo dokładanie kolejnych kart będzie bez sensu bo teraz już są problemy z dobraniem tego co się chce dobrać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flint
Użyszkodnik
Użyszkodnik



Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 12:39, 08 Wrz 2011    Temat postu:

np za Wake the Mountain

Moje najnowsze dziecko:
3 Fledgling Chaos Spawn
3 Crooked Teef Goblins
3 Servants of Khorne
3 Spider Riders
3 Moulder's Elite
3 Stunty Smasha
3 Swarm of Bats
3 Ungor Raiders
3 Warhounds
3 Sorcerer of Tzeentch
3 Long Winter
3 Offering of Blood
2 Warpstone Experiments
2 Waaagh!
2 Call the Brayherd
3 Smash-Go-Boom!
3 Tribal Tattoos
3 Warpstone Excavation
3 Choppa
2 Boar Pen
2 Den of Iniquity
3 Desecrated Temple


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flint dnia Czw 14:46, 08 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pierr
Administrator
Administrator



Dołączył: 09 Lip 2011
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Czw 11:44, 15 Wrz 2011    Temat postu:

Flincie, specjalnie dla Ciebie spis decku z prośbą o złożenie na sobotę Razz

Units:

3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
2*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]

Tactics:

3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
2*[link widoczny dla zalogowanych]
2*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]

Supports:

3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]
3*[link widoczny dla zalogowanych]

Daj znać czy dasz radę złożyć takie cuś Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.jkmf.fora.pl Strona Główna -> / Warhammer: Inwazja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin